09:30 – 09:55 – Реєстрація учасників
09:55 – 10:00 – Вітальне слово. Ознайомлення з регламентом заходу
10:00 – 13:00 – Теоретичний модуль
-
Передача діагностичних зліпків зубощелепної системи пацієнта, визначення індивідуальних особливостей його стану (діагностика клінічної інтеграції при різних формах дефектів зубних рядів, оклюзійних співвідношеннях).
-
Критерії вибору варіантів відновлення жувальних зубів: реставрація, вкладка, накладка або коронка – в залежності від показань та клінічної ситуації.
-
Моделювання анатомічної будови. Ортоплант. Основні анатомічні орієнтири і схеми для відтворення архітектоніки оклюзійної поверхні жувальних зубів бічних груп.
-
Межі і варіанти відновної реставрації, мікромеханічне ретенування.
-
Варіанти ізоляції робочого поля. Нове в ретракції ясеного краю.
-
Вибір протоколу адгезивної підготовки поверхонь. Особливості технік Total etch, Select etch, Self etch. Особливості сучасних адгезивних систем.
-
Сучасні фотополімерні матеріали – їх професійне позиціонування.
-
Коротка характеристика і особливості сучасних композитних матеріалів. Новітні можливості композитів у відновленні функції і естетики зубів бічної групи. Відмінності у використанні реставраційних матеріалів при роботі з боковими зубами: макро- і мікрофілли, гібриди, нанокомпозити.
-
Реставраційні матеріали зубів бічної групи, їх особливості, за і проти застосування при роботі. Можливості використання матеріалів для прямих реставрацій фронтальних зубів у бічних ділянках.
-
Протоколи прямих реставрацій зубів бічної групи, застосування системи 3D-моделювання.
-
Клінічні особливості вибору адгезивної системи, матеріалів для реставрації. Приклад Filtek Line – Сімейство реставраційних матеріалів для жувальних груп зубів.
14:30–14:45 – Навчальна рефлексія з лектором
14:45–18:15– Демонстрація мануальних практичних навичок
- На основі наданих майстер-класу зразків анатомічного контенту і сучасних матеріалів моделюємо відновлення жувальної групи зубів.
- Продемонструємо очікувані результати і плануємо моменти, які впливають на клінічний результат.
17:15 – 17:35 – Підсумкове оцінювання засвоєних знань і навичок
17:35-18:00 – Обговорення, навчальна рефлексія, відповіді на запитання.
Загальна кількість астрономічних годин – 8 астрономічних годин.
Загальна кількість академічних годин - 10 академічних годин